C/ Costa i Cuxart, 5 - 08031 BARCELONA - Tel. 93 340 16 16 - email: mimir@lafontdemimir.cat

jueves, 13 de marzo de 2014

CLUB DE JOC



Un altre club que hem encetat aquest any és el CLUB DE JOC. Es tracta d’ una iniciativa del Consorci per a la Normalització Lingüística i que consisteix a jugar a jocs de taula en català fent servir el català com a llengua de joc. L’ idea és normalitzar l’ ús del català en un espai i un moment d’ oci. La majoria de gent que s’ apunta és gent que està estudiant català i vol aprofitar per deixar-se anar a l’ hora de parlar-lo, practicar i perdre la vergonya tot descobrint un munt de jocs de taula força interessants i divertits.
 

L' ILLA PROHIBIDA
 
 
 

L’ Aurora n’és la responsable i ens porta, un cop al mes els jocs a la llibreria, ens explica com es juga i passem una estona jugant mentre practiquem el català. Aquest cop em vaig apuntar de seguida, ja que a mi m´encanten els jocs de taula. Per la part de practicar el català pensava que jo podria ajudar els altres, però he confirmat que tinc un autèntic català de can fanga i que no em va malament una mica de repàs!!!
 
 
 
 
 
 

CARCASSONE
Fins ara hem jugat a L’ ILLA PROHIBIDA, CARCASSONE I CATAN. Tots molt divertits i entretinguts i amb els que he pogut deixar clar que jo jugo per guanyar!!! El pròxim dia hem de jugar a EL DESSERT PROHIBIT, una evolució de l’ ILLA PROHIBIDA que promet ser interessant, tot i que es un joc on o guanyem tots o no guanya ningú!!
 
 
 
 
 
CATAN
Aquest també és un Club obert a tothom que vulgui participar-hi i, és clar, gratuït. Així que si voleu apuntar-vos a fer una partideta, només ens heu d’ enviar un mail i estar disposats a passar una bona estona... això si, parlant en català!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario